Menu
Používateľ

Obchodné podmienky

 

OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU BENOFASHION

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
     
     
    • Nákup v internetovom obchode BENOFASHION môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
    • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
    • Predávajúci: spoločnosť Ing. Vladimír Beňo - BENO, BENO - Ing. Vladimír Beňo, Mariánske námestie 17, 010 01 Žilina, IČO 17787327, IČ DPH SK1020531149.
      Spoločnosť je zapísaná v Živn.registri  Žilina – 511-10708.
    • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
    • Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu BENOFASHION.
  1. OBJEDNÁVANIE TOVARU
     
     
    • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu BENOFASHION.
    • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese benofashion@benofashion.sk).
    • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky a následne po overení objednaného tovaru obdrží potvrdenie objednávky s oznámením, že je pre neho tovar zarezervovaný. Naši pracovníci môžu kupujúceho kedykoľvek kontaktovať dodatočne aj telefonicky, či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo doplnenia prípadných požadovaných informácií.
    • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
    • Tovar uvedený na stránkach internetového obchodu je pre Vašu objednávku zarezervovaný až po potvrdení objednávky (v jednom momente si môže tovar objednať viacero zákazníkov).
    • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
    • Internetový obchod benofashion.sk prevádzkujeme v rámci územia SR. V prípade objednávky do iného štátu nás kontaktujte mailom alebo telefonicky.
       
    • Každá objednávka musí obsahovať:
       
      • Meno kupujúceho
      • Poštovú adresu pre doručenie tovaru
      • Telefonické číslo alebo email
      • Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
      • Počet kusov z každej položky tovaru
      • Dátum vystavenia objednávky
      • Spôsob úhrady za tovar
      • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru

 

    • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
       
      • IČO a SK DIČ spoločnosti
      • Kontaktnú osobu a telefón
      • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
  1. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
     
     
    • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

      Pred prevzatím tovaru:   
      • bankovým prevodom
      • kartou alebo online platbou prostredníctvom platobného terminálu 24-pay

         Pri prevzatí tovaru:
 

      • kuriérnou dobierkou
         
    • Pri platbe pred prevzatím tovaru vykonávajte úhradu až po tom, ako Vám príde e-mailom potvrdenie o rezervácií tovaru na sklade, ktoré počas pracovných dní odosielajú naši pracovníci operatívne.
    • V prípade, že Vám podklad na úhradu nebude e-mailom doručený do 48 hodín v pracovné dni, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Taktiež je potrebné skontrolovať si v mailovej pošte priečinok SPAM a záložku REKLAMY.
    • Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 10 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
    • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
    • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode BENOFASHION.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
    • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
    • Jednotlivé zľavy a akcie nie je možné kombinovať.
  1. DODACIE PODMIENKY
       
    • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom.
    • Tovar bude odoslaný v rámci lehoty uvedenej na internetovom obchode.
    • Ak kupujúci požaduje zmenu termínu expedície tovaru, je možné tento termín posunúť najviac o 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky pri spôsobe dodania tovaru na dobierku, resp. pri osobnom odbere. Pri platbe pred prevzatím tovaru, t.j. bankovým prevodom alebo platbou 24pay, je možné termín expedície tovaru posunúť o 10 pracovných dní, až po pripísaní platby za tovar na účet predávajúceho.
    • Tovar skladom bude v prípade platby na dobierku odoslaný kupujúcemu v pracovné dni do 48 hodín ak je označený ako SKLADOM, v opačnom prípade bude odoslaný podľa lehoty, ktorá je uvedená, teda napríklad 3 dni, 1 týždeň, 2 týždne a pod. Náš systém kupujúceho automaticky e-mailom informuje o každej zmene objednávky.
    • V prípade platby vopred prevodom na účet tovar odosielame až po prijatí platby, takže dodacia lehota bude predĺžená o dobu potrebnú na prijatie platby.
    • Pokiaľ je tovar odoslalaný a zásielka Vám nepríde do 3 pracovných dní od prijatia e-mailu s oznámením o odoslaní objednávky, informujte sa na zásielku u špedičnej spoločnosti na základe identifikačného čísla zásielky, ktoré posielame ako súčasť oznámenia o odoslaní zásielky.
    • V prípade, že nebudeme schopní odoslať tovar v uvedených lehotách, naši pracovníci Vás budú kontaktovať e-mailom príp. telefonicky a oznámia Vám termín odoslania, resp. ponúknu adekvátny alternatívny tovar ako náhradu za objednaný.

§  Za poštovné a balné objednaného tovaru predávajúci účtuje náklady v rámci SR vo výške:

      • 1,99 € s DPH pri zásielke prostredníctvom služby Balíkovo
      • 3,50 € s DPH pri zásielke kuriérnou službou.
      • Poplatok za dobierku k cene poštovného kuriérom 1 € s DPH. Pri službe balíkovo nie je možná forma dobierky.
      • U nás máte DOPRAVNÉ ZADARMO* až do domu, kdekoľvek po celej SR pri nákupe nad 80 € a hmotnosti balíka do 20kg.
        (*Dopravné zadarmo neplatí, ak bude v objednávke zahrnutý tovar so zľavou viac ako 30%)

§  V rámci ČR za poštovné a balné objednaného tovaru predávajúci účtuje náklady vo výške: 

      • 6,00 € s DPH pri zasielaní tovaru kuriérnou službou
      • podmienkou zaslania tovaru je platba vopred bankovým prevodom alebo online platbou
      • U nás máte DOPRAVNÉ ZADARMO* až do domu, kdekoľvek po celej ČR pri nákupe nad 120 € a hmotnosti balíka do 20kg.
        (*Dopravné zadarmo neplatí, ak bude v objednávke zahrnutý tovar so zľavou viac ako 30%)


    • V prípade osobného odberu si tovar môžete vyzdvihnúť vo vami zvolenej predajni BENO Žilina.
      NAJNESKÔR VŠAK DO 7 DNÍ od momentu obdržania potvrdzujúceho e-mailu k objednávke. Po uplynutí tejto doby bude objednávka STORNOVANÁ.
  1. VRÁTENIE TOVARU
     
     
    • Kupujúci má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, za podmienok uvedených v § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. Spotrebiteľ môže využiť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy písomne, elektronickou poštou na adrese benofashion@benosfashion.sk alebo osobne na adrese sídla predávajúceho.  Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Prosíme zákazníkov aby rešpektovali, že odskúšanie neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárných dní sa nevzťahuje na zákazníkov, ktorý si zakúpili tovar klasickým spôsobom na kamennej predajni.
    • Odstúpením kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku ruší, pričom predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za tovar a to v lehote 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu, bezhotovostným prevodom na účet, ktorého číslo uvedie kupujúci v odstúpení od kúpnej zmluvy. Tovar musí byť v pôvodnom stave, nesmie byť použitý, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný. Tovar doporučujeme kupujúcim vracať v pôvodnom obale, čím sa zabezpečí jeho bezpečná preprava k predávajúcemu. Predávajúci nenesie zodpovednosť, za poškodenia tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy v dôsledku nedostatočne zabaleného tovaru.
    • Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Zásielku s tovarom odporúčame poistiť. Kupujúci nemá právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípadoch podľa § 12 ods. 5 zákona č. 108/2000 Z.z.
    • Pri výmene, resp. vrátení tovaru hradí poštovné zákazník.
    • Vymenený tovar posiela predávajúci zákazníkovi kuriérnou službou (výška poštovného je uvedená v bode 4).
    • Vrátenie tovaru v kamennom obchode - osobný odber: V prípade ak si zákazník objednávku vyzdvihol osobne v jednom z našich kamenných obchodov, je potrebné tovar vrátiť výlučne na tej predajni, kde bol zákazníkovi vystavený pokladničný doklad a tovar prevzal osobne v tejto predajni v rámci tzv. osobného odberu.

                      POSTUP PRI VRÁTENÍ TOVARU: 

                     - K zabalenému tovaru priložiť kópiu dokladu o kúpe tovaru.

                     - Priložiť čitateľne vyplnený formulár na vrátenie/výmenu tovaru. Formulár na stiahnutie TU.

                     - Informovať nás na benofashion@benofashion.sk o zaslaní tovaru na našu adresu. Pomôžete tak urýchliť  

                        riešenie Vašej požiadavky. Ďakujeme.

                     - Tovar zasielať na adresu: Ing. Vladimír Beňo - BENO, Dolné Rudiny 1, 010 01 Žilina

  1. REKLAMÁCIE
     
     
    • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
    • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
    • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, a pod.
    • Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
    • Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu.
    • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
    • Reklamácie sú vybavované v súlade s Občianskym  zákonníkom SR.
  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
     
  1. ALTERNATÍVNE ON-LINE RIEŠENIE SPORU

 

  • Akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
  • Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.